آسمان

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:28

رگلاژ پنجره دوجداره زير نظر اساتيد مجرب در گروه برديا پنجره

خريد و استفاده از پنجره دوجداره

استفاده و خريد پنجره دوجداره اين روزها بسيار مرسوم مي باشد. عمده ترين مسائلي که سبب مي شود تا مردم رو به خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل مسکوني خويش آورند؛ وجود مزايا و ويژگي هاي قابل توجهي بسيار زيادي از جمله عايق بندي اين نوع از پنجره ها و زيبايي ظاهري آن هاست که شما مي توانيد با خريد پنجره دوجداره از اين مزيت ها نهايت بهره را ببريد.

در منازلي که پنجره دوجداره استفاده مي شود؛ ساکنان موجود در آن نسبت به ساير منازل ديگر مي توانند از تمامي مزيت هاي شايان ذکر پنجره هاي دوجداره نهايت بهره را ببرند. به همين جهت است که سيل عظيمي از مردم اين روزها رو به سمت تعويض پنجره قديمي با دوجداره آورده اند تا بدين ترتيب بتوانند با خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره اين گونه از پنجره ها را به عنوان جايگزيني براي پنجره هاي قديمي خود کرده و براي هميشه از شر پنجره هاي قديمي، خود و خانواده خويش را خلاصي بخشند.

اما در هر صورت بايد اين نکته را نيز در نظر داشت که رگلاژ پنجره دوجداره نيز يکي از مشکلات و عيب هايي به شمار مي رود که ممکن است در پنجره هاي دوجداره رخ دهد که توجه به اين مسئله نيز بسيار حائز اهميت است و پيش از خريد و استفاده از اين نوع پنجره ها بايستي به اين نکته نيز توجه داشت.

 

رگلاژ پنجره دوجداره

 

رگلاژ پنجره دوجداره چيست و چه مشکلاتي را ممکن است در پي داشته باشد؟

رگلاژ پنجره دوجداره به اين معنا و مفهوم است که  ممکن است بر حسب اتفاق و سهل انگاري نصاب و يا بر حسب حوادث مختلف در طول دوره استفاده به يکباره با اين مشکل مواجه شويد که گيري به هنگام باز و بسته کردن در پنجره ها رخ دهد و شما را با اين مشکل مواجه سازد که نتوانيد به خوبي روزهاي نخست در پنجره خود را باز و بسته کنيد و اين مشکل ممکن است شما را تا يک مدتي آزار دهد. به همين جهت است که بهتر است به هنگام مواجه شدن با چنين مشکلي با يک تعميرکار خوب و کارکشته در تماس باشيد.

تعميرکاران گروه برديا پنجره در تهران در اين راستا توانسته اند به قدري مهارت و توانايي را کسب کنند که به راحتي بتوانند از پس هر گونه مشکلي بربيايند و حتي در صورت نصب پنجره هاي دوجداره با در نظر گرفتن رگلاژ پنجره دوجداره به خوبي پنجره ها را دقيق در قالب خود قرار مي دهند که کوچکترين مشکلي براي شما صورت نگيرد و در صورت بروز هر گونه اتفاقي آن ها مي توانند با توجه به مهارت و توانايي و حمل کردن کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه تعمير پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره مي توانند مشکلات و معايب موجود در اين پنجره ها را برطرف کرده تا شما بتوانيد با آرامش خيال به کار خويش ادامه دهيد.

آشنايي بيشتر با گروه برديا پنجره

گروه برديا پنجره به عنوان يکي از گروه هاي تخصصي و کارآمد در زمينه توليد و نصب و نيز تعمير پنجره هاي دوجداره مي باشد که شما مي توانيد تمامي خدمات ارائه شده خود را در اين زمينه با اطمينان خاطر تمام به اين گروه بسپاريد.

براي ارتباط گيري با اين گروه تخصصي مي توانيد به صورت حضوري به آدرس: تهران، خيابان سبحاني (16 متري اميري)، کوچه رحيمي، پلاک 50 و يا آدرس کارخانه توليدي اتوبان تندگويان، اتوبان هاشمي، قلعه حاج موسي پلاک 203 و يا با شماره تلفن: 02128421512 تماس حاصل نماييد و حتي به صورت غير حضوري نيز مي توانيد درخواست خود را با مسئولين فروش در وب سايت www.upvcrepair.com در ميان بگذاريد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي شده و بهترين خدمات را به شما ارائه سازند.

پس در هر شرايطي در صورتي که نياز به خريد و يا تعويض و تعمير پنجره هاي دوجداره داشتيد؛ مي توانيد با اين گروه تخصصي، سفارش يا مشکل خويش را در ميان بگذاريد و از ارائه خدمات با کيفيت و درجه يک آن ها اطمينان حاصل نماييد.

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره؛ به عنوان راهکاري مطمئن

اگر به دنبال راهکاري مطمئن و مثمر به ثمر در منزل خويش هستيد و مي خواهيد آرامش را به منزل خويش آوريد تا هيچ گونه سر و صداي زيادي، آرامش شما را مشوش نسازد؛ مي توانيد از همين امروز به فکر تعويض پنجره آهني با دوجداره باشيد. چرا که فکر تعويض پنجره هاي دوجداره با دوجداره امروزه ذهن خيلي از افراد را به خود مشغول ساخته است.

اما در عين حال مي بايست به مسئله رگلاژ پنجره دوجداره نيز توجه شود که شما در صورت تعويض پنجره هاي قديمي و آلومينيومي خود ممکن است بعد از يک مدتي با اين مسئله مواجه شويد. پس در صورت مواجه شدن با اين مسئله و معضل، بهتر است هر چه زودتر مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي سپرد تا با بهره گيري از تجربه و تخصص بالايي که آن ها دارند؛ بتوانند خيلي زود مشکل رگلاژ پنجره دوجداره خانه هاي شما را برطرف نموده تا بدين ترتيب شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش نهايت بهره را ببريد.

بنابراين در صورت که قصد تعويض و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش داريد؛ مي توانيد با در نظر داشتن رگلاژ پنجره دوجداره و مشکلات احتمالي آن ها در کنار تمامي مزيت ها و ويژگي هايي که پنجره دوجداره دارند؛ هر يک از مدل هاي آن ها را خريداري نموده و براي منزل خويش يا اداره و مکان هاي ديگر آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

بسياري از افراد هستند که پيش از خريد پنجره هاي دوجداره به فکر قيمت آن ها هستند. به اين ترتيب قيمت پنجره دوجداره وين تک براي آن ها از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد. بنابراين در صورتي که شما هم قصد خريد پنجره دوجداره داريد و مي خواهيد اين نوع از پنجره ها را در گروه توليدي وين تک يا ويستابست و هافمن خريداري کنيد؛ بايستي با در نظر گرفتن قيمت پنجره دوجداره وين تک با ساير شرکت هاي ديگر در اين زمينه و کيفيت و مواد اوليه اي که در آن ها به کار گرفته شده است.

در نهايت بهترين انتخاب پيش رو را در پيش گرفته و مدل مورد پسند و علاقه خود را خريداري کنيد تا بتوانيد به خوبي از وجود قابليت هاي آنان در منزل خويش بهره ببريد. ضمن اينکه اين شما مي توانيد با قيمت هاي مقرون به صرفه و ايده آل هر يک از پنجره هاي دوجداره را در وب سايت www.upvcrepair.com خريداري کنيد که خريد در گروه توليدي برديا پنجره براي شما مزاياي بسيار زيادي دارد.

بنابراين بهتر است در صورت خريد پنجره هاي دوجداره در انواع و اقسام مختلف خود را در اين وب سايت اينترنتي زير نظر مسئولين فروش اين وب سايت هم به صورت غير حضوري و هم به صورت حضوري خريداري کنيد که با قيمت هاي به صرفه تر اين پنجره ها را خريداري نموده و کليه مراحل نصب آن ها را نيز به دستان توانمند آن ها بسپاريد و حتي در صورت تعمير پنجره هاي دوجداره مي توانيد با مسئولين اين وب سايت اينترنتي از طريق راه هاي ارتباطي مختلف در تماس بوده تا بهترين انتخاب پيش رو را در اختيار داشته باشيد.

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

يکي از مسائلي که در خصوص تعمير پنجره هاي دوجداره مطرح مي باشد؛ رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد که مي توان به ضرس قاطع اذعان داشت که رگلاژ پنجره دوجداره يکي از مشکلات شايع در اين نوع از پنجره ها علي رغم تمامي مزيت ها و ويژگي هاي شايان توجه آن ها مي باشد که شما مي توانيد در صورت مواجه شدن با رگلاژ پنجره دوجداره يا همان گير موجود به هنگام باز و بسته کردن اين نوع از پنجره ها، مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي بسپاريد که توانايي لازم را در خصوص رگلاژ پنجره دوجداره و تعمير پنجره دوجداره يو پي وي سي دارند و مي توانند اين مشکل را براي شما برطرف نمايند.

گروه توليدي برديا پنجره با داشتن کادري مجرب و کارآزموده در اين راستا در طول ساليان مختلف توانسته است در جهت رفع رگلاژ پنجره دوجداره گام هاي مثبت و رو به جلويي بردارد تا بدين ترتيب شما بتوانيد در صورت مواجه شدن با مشکلات عديده اي که ممکن است در هر يک از پنجره ها از جمله رگلاژ پنجره دوجداره صورت بخشيده خيلي زود مشکل به وجود آمده رفع گرديده و شما بتوانيد به راحتي پنجره هاي دوجداره خود را باز و بسته کنيد و با هيچ گونه گيري در اين مواقع رو به رو نشويد.

در صورت رفع گير يا رگلاژ پنجره دوجداره تقريبا مي توان گفت بيش از آن که ذهن شما معطوف به معايب پنجره هاي دوجداره باشد؛ بيشتر شما مي توانيد از مزاياي اين گونه از پنجره ها بهره مند شويد. در خصوص مزاياي پنجره هاي دوجداره نيز بحث شد. امروزه بر کمتر کسي مزايا و ويژگي هاي منحصر به فرد پنجره هاي دوجداره پوشيده و پنهان است و همه به ضرس قاطع مي دانند که در صورت رفع مشکل رگلاژ پنجره دوجداره مي توان اين نوع از پنجره ها را به عنوان بهترين پنجره ها براي منزل و سرکار خويش به کار بست.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : رگلاژ,پنجره,دوجداره,زیر,نظر,اساتید,مجرب,در,گروه,بردیا,پنجره, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 307 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:55

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد که در اين زمان که به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ کلاس خصوصي برويم يا نه از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي کنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

کلاس خصوصي يا پکيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي کنند. اما مسئله اين است که به کلاس خصوصي برويم يا از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي کرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده کنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با کل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر کشور رقابت داريد. دانش آموزاني که در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي که با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي که شما را به سمت درست هدايت کند و در زمينه تست زدن تقويت کند استفاده نماييد.

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا کلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر کدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شرکت در کلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي که در حل مسئله اي به مشکل برمي خوريد سر کلاس از استاد خواهش کرده تا اين سوال را براي شما حل کند.

پکيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند که شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر کشور استفاده کنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده کنيد در صورتي که در کلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين کار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت کلاس هاي خصوصي در مقابل پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشکالات خود
  • رفع مشکلات درسي

معايب کلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يکبار امکان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يکبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان کلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه کنيد
  • استفاده از اساتيد برندي که فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پکيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا کنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت کامپيوتر براي شما کسل کننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني که بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا کنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پکيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به کلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي که بتوان به پکيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد که در زير اين مبحث را هم بررسي کرديم.

رفع معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد که بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پکيج ها تامل کنيم مي بينيم که در کنار استاد مربوطه يک شاگرد در هنگام تدريس همکاري مي کند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينکه ممکن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشکلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نکات مهم ديگر در پکيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود که اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينکه دانش آموز اصلا در اين مبحث به کلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشکي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع که از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي کند است.

علت گرايش داوطلبين کنکوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد که مثل يک جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي که فکر کنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در کند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است که منابع آموزشي حکم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه کنکور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور رو به سمت منابع آموزشي بياورند که چند از دليل اين مبحث را عنوان مي کنيم.

  • دانش آموزان ممکن است در مدارسي تحصيل کنند که از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه که باعث شده اکثر دانش آموزان بدليل تستي بودن کنکور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح کشوري در بعضي از نقاط کشور

هزينه هاي سر به فلک کشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد کلاس هاي خصوصي شويد بايد يکم به هزينه هاي کلاس ها اونم در اين شرايط يک نگاهي بيندازيد. هزينه کلاس ها از يک طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع کنيد اين هزينه ها سر به فلک مي کشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد که اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم که ما دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پکيج هاي کنکوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به کلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر کرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص کرده تا به هدف هاي خودتان نزديک و نزديک تر شويد.

منبع : سايت رسمي حرف آخر https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پکیج,های,آموزشی,حرف,آخر,یا,کلاس,های,خصوصی,؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:21

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد که توانست مخاطبان زيادي جذب کند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترک چت : هدف ما ارامش و ايجاد کردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد که اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري کرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي کنين و تجربه اي جديد کسب کنيد

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : باران,چت,روم,باران,چت,روم,باران, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:36

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 269 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:50

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:53

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 166 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:13

پنل پيامک براي آژانس هاي املاک چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب کشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده که موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديکي به محل کار و .. هستيد. همه ميدونيم که چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاک از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا کنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و کلافه کننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاک که فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي که براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملک ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم که بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست که پنل پيامک براي آژانسهاي املاک کاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامک هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاک رو از کاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميکنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملک ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري کردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاک

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک

کارت ويزيت مجازي

يکي از امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک  که خيلي کاربردي و لازمه همين کارت ويزيت مجازيه. فرض کنيد افرادي که روزانه از جلوي املاک شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاک شما به يک شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت کنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا کرديد هم اينکه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامکي

براي بازاريابي پيامکي اول بايد اعضاء و مشترکين خبرنامه پيامکي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده کنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يک فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاک و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا کردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامک براي آژانسهاي املاک در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن که پنل پيامک در اختيار شما ميذاره. هيچ کدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس مارکتينگ سرعت و امکان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور کنيد مراجعه کننده اي براي پيدا کردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميکنه، اما شما موفق به پيدا کردن فايل مناسب با شرايط مراجعه کننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بکشيد؟ معلومه که نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان کنيد. فقط کافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامک ثبت کنيد و به محض اينکه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دکمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال کنيد. اينکه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه کنه امکان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست که از طريق پنل پيامک براي آژانسهاي املاک به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه که پيامک تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست کسي برسه که مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملکي که 300 متر متراژ داره براي يک آقايي که خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده کنيد که قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال کنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسکوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامک انبوه

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يک منطقه خاص يک آژانس املاک ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، کم پيش مياد کسي بخواد محله ش رو عوض کنه.

سامانه پيامکي مديانا اين کار رو براي شما انجام ميده، فقط کافيه از يکي از اين گزينه هاي زير استفاده کنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال کد پستي

ارسال از دکل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امکان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامکي و پاسخگوي خودکار

وظيفه منشي پيامکي پاسخگويي خودکار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامکي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت کدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيک ارسال مي کنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال کلمه کليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاک در پنل پيامکي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاک 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين کلمه کليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي کنند.

وب سرويس سامانه پيامکي

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک متصل کردن وبسايت به سامانه پيامکيه که تو سامانه مديانا اين امکان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد کننده هاي سايت شما که شماره شون رو در سايتتون وارد ميکنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم که بدونيد داشتن وبسايت براي کار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تکنيک هاي مشتري مداري پيامکي براي آژانس هاي املاک

_ انتشار اخبار قيمت املاک

دوست عزيز ، مشاور املاک … به اطلاع شما مي رساند که قيمت ملک در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملک جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامک به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاک شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشکر مشاور املاک

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودکار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در صادقيه

مشاورين املاک ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريک عرض مي کنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار کننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودکار را در برنامه کاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يک تصميم بزرگ است. اين کاملا قابل درک است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فکر کردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي کنند. در عين حال، نگه داشتن ملک در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراکندگي اطلاعات و املاک گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نکته مهمي است که بتوانيد با يک برنامه ريزي مناسب و خودکار، پيگيري ها را با کمترين مزاحمت انجام دهيد که اين کار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامک ممکن مي شود.

اطلاعات کليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاک

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي که مي خواهيد، اضافه کنيد و در واقع سفارشي سازي کنيد. اما ما توصيه مي کنيم که متناسب با ليست موجود، متن پيامک را آماده کنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينک کوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند کوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاک و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عکسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا که شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي کنيد.

اگر تصميم گرفتيد يک پنل پيامک براي آژانس املاک خودتون راه اندازي کنيد، سامانه پيامکي مديانا تمام امکانات گفته شده رو به صورت يکجا داره

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,املاک,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 295 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:26

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar ketab97 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:07

لینک دوستان

خبرنامه